عوامل موثر بر هزینه کاشت مو

اخبار پزشكي و سلامتي

هدف از بوتاکس معده چیست و برای چه کسانی مناسب است؟
بهترین مراکز کاشت مو
بهترین منابع پروتئین گیاهی
رژیم فستینگ چه تاثیراتی بر بدن ورزشکاران دارد؟
عوامل موثر بر هزینه کاشت مو
لاغری با دستگاه چگونه است؟

عوامل موثر بر هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از مهم ترین آنها عبارتند از:

روش کاشت مو

روشهای مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و به طور کلی می توان آنها را به دو دسته سنتی و نوین تقسیم کرد:

روش های سنتی

روش SUT: در این روش، نواری از پوست سر از ناحیه پشت سر برداشته شده و سپس به قطعات کوچکتر تقسیم می شود و در نواحی کم پشت یا طاس کاشته می شود. این روش به دلیل ایجاد اسکار خطی در پشت سر، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

روش های نوین

روش FUT: در این روش، فولیکول های مو به صورت جداگانه از ناحیه پشت سر برداشته شده و سپس در نواحی کم پشت یا طاس کاشته می شوند. این روش به دلیل عدم ایجاد اسکار خطی، محبوبیت بیشتری دارد.

روش FUE: در این روش، فولیکول های مو به صورت جداگانه و با استفاده از دستگاه های مخصوص از ناحیه پشت سر برداشته شده و سپس در نواحی کم پشت یا طاس کاشته می شوند. این روش به دلیل ظرافت و دقت بیشتر، هزینه بیشتری نسبت به روش FUT دارد.

میزان تخصص و تجربه پزشک

هزینه کاشت مو به تخصص و تجربه پزشک نیز بستگی دارد. پزشکان باتجربه و متخصص در زمینه کاشت مو، معمولاً هزینه بیشتری نسبت به پزشکان کم تجربه تر دریافت می کنند. دلیل این امر، مهارت و دقت بیشتر پزشکان باتجربه در انجام عمل کاشت مو و همچنین نتایج بهتر و رضایت بخش تر برای بیماران است.

موقعیت مکانی کلینیک

هزینه کاشت مو در کلینیک های واقع در مناطق مرفه نشین شهر معمولاً بیشتر از کلینیک های واقع در مناطق دیگر است. دلیل این امر، بالا بودن هزینه اجاره و تجهیزات در این مناطق است.

تعداد گرافت های کاشته شده

هر چه تعداد گرافت های کاشته شده بیشتر باشد، هزینه کاشت مو نیز بیشتر خواهد بود. دلیل این امر، زمان و دقت بیشتر مورد نیاز برای انجام عمل کاشت مو است.

خدمات جانبی

برخی از کلینیک ها خدمات جانبی مانند مشاوره، مراقبت های بعد از عمل و آزمایش های قبل از عمل را به صورت رایگان ارائه می دهند، اما برخی دیگر این خدمات را به صورت جداگانه محاسبه می کنند.

منبع: zibaieclub.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.